Ha! Kolejna stylizacja Olokret.
Pewnie się zastanawiacie, dlaczego akurat jej stylizację dodaję na bloga. Jest przecież dużo ładnie ubranych modelek. No cóż. To jest fakt, jest wiele ładnie ubranych modelek. Ale nie każda zawsze wygląda fajnie. A Oli się udaje <33 I to nie jest tak, że wypaczyłam 3 stylizacje i od razu mówię, ZAWSZE się fajnie ubiera. Znam dłuuugo i kiedy na nią nie spojrzę wygląda odjazdowo ;))







4 komentarze:
Jejku człowieku zawalisz sobie całego bloga mną :O
Dziękuję po raz 3 ♥
No obiecałam, że będzie sekcja Olokret ♥
Jak dla mnie to powinna być też twoja sekcja Sus :*
Ee tam ;>
Prześlij komentarz