Współtwórcy

Obsługiwane przez usługę Blogger.
RSS

Nowy sklep!

Moim zdaniem jest to dobry pomysł,wszystko będzie w jednym ;) Tylko wygląd tego jest taki sobie.:)
Już 3 września.Czekamy.
A wy co o tym myślicie?

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

5 komentarze:

Amy..x3 pisze...

ja też sądzę , że to dobry pomysł , ale zauważyłam , że dużo modelek narzeka na ten sklep . : /

Susannach pisze...

Bo jest inny w wyglądzie. Ale po jakimś czasie można go łatwo ogarnąć :)

Unknown pisze...

i można wydawać w nim bon ten co dostają nowe :c i mogą kupić unikaty

Susannach pisze...

oo! Jak czadowo! Ciekawe czy my dostaniemy.

Adell8 pisze...

Sus, nie sądzę :)

Prześlij komentarz