Współtwórcy

Obsługiwane przez usługę Blogger.
RSS

Kinga3002

Oceniam następną osobę: Kinga3002

Nie jestem przekonana co do tej stylizacji.Kamizelka mi nie pasuje, albo sukienka jedno albo drugie trzeba odstawić. Rajstopy, buty, torebka i fryz mogą być :)


Zmieniłam na szare spodenki i białą bluzkę :) włosy na szczęście zakrywają "oczy" na bluzce :)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Delena

Hejka. Przepraszam za to, że nie dodawałam nowych postów. Brak czasu, najpierw u lekarza, później koleżanka nocowała, następnego dnia do Taty do szpitala, także brak czasu mnie ogarnął :) Ale już jestem ^.^ i dodaję ocenę :>

Delena

Stylizacja może być fajna. Kalosze mi się podobają i można coś z tego więcej zrobić. Jednak łańcuszek na szyi mnie odrzuca, reszta jest fajnie, proponuję jakiś dodatek. Niestety nie mam dostępu do tej garderoby. Ale mogę zaproponować co do tego dodać. Nie wiem czy masz coś takiego w swojej garderobie, ale fajny by był jakiś koszyczek do tego, tak jakbyś szła na grzyby, lub jakiś piknik. :) Ogólnie stylka spoko, tylko ściągnij ten łańcuszek :)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Olokret 31.08

Hej :) Tym razem zaprezentuje wam 3 stylizacje Olokret. Są świetne. Moja ulubiona to ta:




 Uwielbiam te włosy :) Świetnie pasują do białych spodni i bluzki, brązowe dodatki są czadowe, a dla urozmaicenia niebieska kurtka i naszyjniki ;) Po prostu świetnie :)

Kolejna stylizacja jest śliczna. Spódnica bardzo ładna, bluzka pasująca, i złote dodatki. Zwieńczeniem są buty :) Super. :)


Ostania. Dodatki i włosy podobne do poprzedniej stylki. Widać, że Olo ma swój styl :) Do tego elegancka sukienka i buty by Analyne ;) Jak można nie kochać tej stylizacji? :)


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Konkurs na projekt

Otóż wyniki konkursu muszą zostać przełożone,bo było zbyt mało zgłoszeń! Teraz możecie zgłaszać się do wtorku do godziny 18! Wyniki podam w środę lub jeszcze we wtorek,zależy jak będę mogła :) Musicie zaprojektować ubranie w projektantce na temat : 'do szkoły '
Tutaj macie informacje o nagrodach i szczegółach :
http://www.jellevis-looks.blogspot.com/2012/08/konkurs-z-nagroda.html

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Bella220

Kolejna ocena.Teraz ocenimy modelkę Bella220 ;)

Stylizacja jest cudowna bardzo mi się podoba.Świetnie dobrane dodatki.Buty na koturnie,i szal nadają tej stylizacji szyk elegancji.Wisiorek świetnie dopasowany i świetnie wygląda w parze z bluzką :)
W tej stylizacji nie zmieniałabym nic jest cudowna.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

paulina34901

No i robimy kolejną ocenę :) Tym razem ocenię modelkę paulina34901.
Stylizacja bardzo mi się podoba.Spodenki razem z bluzką wyglądają świetnie!

Jedyne co mi się nie podoba w tej stylizacji to to,że buty są różowe.Lepiej by było gdyby były białe,lub torba byłaby różowa.Tak wszystko świetnie do siebie pasuję i nie mam więcej zastrzeżeń do tego ubioru.Jak mówiłam wystarczy zmienić buty lub torbę : )

Ps.Nie będę robić stylizacji bo garderoba zamknięta ;) Ale i tak wiele bym nie zmieniła to i może nawet lepiej!


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Kree


Witam.Dziś ocenimy modelkę Kree . Jej stylizacja na pierwszy rzut oka wygląda nieźle,lecz coś mi tutaj nie pasuje...


Już wiem:) Nie podoba mi się połączenie rajstop z dziurami z czarnym spodenkami po prostu miesza się to.
Tak cała stylizacja wydaję się w porządku. Zmieniłabym spodnie lub zdjęła rajstopy,zobaczymy jak będę robić stylizację po swojemu.Bluzka z kamizelką w połączeniu razem wyglądają cudownie,pasuję do nich również ten wisiorek,ale miesza on się ze spodenkami co nie daje najlepszego efektu.

Jak ja to widzę.
Zdjęłam rajstopy,które psuły cały efekt.Została zdjęta również bransoletka,bo gryzła się z lakierem do paznokci.

Co uważacie o tej stylizacji przed i po metamorfozie?

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

imuffinka

Czas na ocenę Imuffinka !:)
Stylizacja bardzo mi się podoba :)

Lecz po przyjrzeniu widać,że czegoś brakuje.Dałabym jakąś torebkę.lub inny dodatek.Gdyby trampki były troszkę jaśniejsze,byłoby dobrze,ale te również dobre.
Nie będę wklejała  Screena bo wydaję mi się to zbędne,jedyne co bym dała to jakaś torebka :)

~Missy


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Gohoney



Nadeszła pora na kolejną stylizację.Tym razem ocenię Gohoney :) Jej ubranie podoba mi się tylko,spodenki gryzą się z bluzką(paski i kratka to nie najlepsze połączenie) A do tego ten plecak,który do niczego nie pasuje,gdyby nie był błyszczący to co innego xD Zastanawiam się czy bez tych rajstop nie byłoby lepiej.
Zaraz to sprawdzimy :)
Moim zdaniem powinno wyglądać to tak :
Co o tym myślicie?

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Julusia1

No i kolejna ocena..
Jak tylko popatrzyłam na tą stylizację od razu mi się nie spodobała..wygląda okropnie!
Arafatka gryzie się z bluzką,a bluzka z butami w kropki.Najgorsza jest na chustka którą modelka ma na ustach.Nie widzę w tej stylizacji nic ładnego :( Przykro mi to mówić,ale jak dotąd,aż tak źle nikogo nie oceniłam.


Najgorsza jest na chustka którą modelka ma na ustach.Nie widzę w tej stylizacji nic ładnego :( Przykro mi to mówić,ale jak dotąd,aż tak źle nikogo nie oceniłam. Jeżeli bym miała dać stylizację to musiałabym zmienić kompletnie wszystko,zostawiłabym max.2 ciuszki.Jedyne co się postaram zachować to to,że stylizacja będzie czarna ;)

A więc jak widzi to Missy :

A co wy uważacie o stylizacjach prze i  po metamorfozie?:)
 
~ Missypaulaa


Jak to widzi Sus:

 Jeśli ma być rockowo, to rockowo. Buty, maska i nietoperze out. Tak samo rękawiczki. Zrobiłam dwie stylizacje takie mniej a więcej rockowe. Może się spodobają.


~ Sus

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Daisy16

Teraz Daisy16





Stylka spoko. Ta spódniczka pasuje do każdej bluzki. Brakuje mi tutaj jakiejś torebki, no i oczywiście makijażu. Zastanawiam się, czy nie odstawić niebieskiej bransoletki.. Zastanowię się nad tym później. Buty są super :) (kolejne cudeńko od Analyne) No i pasujące włosy. Lecę do garderoby zobaczyć, co by tutaj dodać ew. odrzucić ;)


Ok. Dodałam tylko torebkę. Chciałam dodać make-up jednak żaden nie pasował.  Jeśli kiedyś będziesz miała za dużo kasy to zainwestuj w make-up ;) Nie pożałujesz :*:) Ogólnie fajna stylka. Z torebką, chyba nawet lepiej ;)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Antoniaa

Ocena Antoniaa.
Gdy tylko spojrzałam na tą stylizację od razu odraziły mnie spodnie,a jeżeli już to buty powinny być na obcasie lub koturnie.

Lecz ja zmieniłabym spodnie,a najlepiej obie rzeczy.Włosy świetnie pasują do jasnej cery, makijaż również jest dobrze dopasowany.Brakuje tu także jakiegoś dodatku

Ja widzę to tak :
Wiem,że to duża zmiana,ale nie mogłam się oprzeć aby dodać do tej stylizacji skuter..Moim zdaniem stylizacja wygląda teraz Bombastycznie! :d

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Samanta.

Hejka :) Teraz oceniam Samantę

Samanta. ma na sobie urodzinowy zestaw (sukienka i buty) by Analyne, które są po prostu boskie (Gratuluję! <3)  Do tego delikatne dodatki, do takiej sukienki nie potrzeba nic więcej. No i oczywiście fryzura, która jest cudowna, idealnie pasuje do tej delikatnej stylizacji, jest jak wisienka na torcie. Stylizacja świetna.



~ Susannach

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

moriana

No i kolejna ocena :p Nudzi mi się xd Tym razem ocenimy modelkę moriana ;) 

Gdy tylko popatrzyłam na tą stylizację rzuciła mi się w oczy czarna kurtka która totalnie tutaj nie pasuję.

Nie podobają mi się też buty i włosy.Wiem jestem krytyczna,ale jakby dobrać do tej sukienki inne buty,włosy,kurtkę stylizacja by była o niebo lepsza.Sukienka jest błyszcząca i buty również,dlatego źle to razem wygląda.

Jak ja to widzę :
Po metamorfozie modelka wygląda w ogóle inaczej,chociaż ma tą samą sukienkę :)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Ondi

Czas na Ondi.

Już na pierwszy rzut oka widać, że ta stylizacja jest świetna. :) Fajny fryz. Tak samo make-up, są dodatki, buty pasujące :> No cóż nic dodać nic ująć :) Fajnie ;)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Missypaulaa

Siema. Dzisiaj dostałam prośbę, od Missypauli o ocenę. Takiej okazji nie przegapię :) No więc zaczynam..

Zacznę od tego, ze kocham ten fryz, jest super, bardzo mi się podoba. Stylizacja jest całkiem fajna, lubię tą marynarkę, torebka też jest spoko. Biała bluzka idealnie pasuje, spodnie rurki dobrze wyglądają. Zastanawiam się tylko nad zmianą butów na czerwone, albo białe :) Stylka fajna. Jedyny minus to te buty.

Pozdrawiam :>

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Nowy sklep!

Moim zdaniem jest to dobry pomysł,wszystko będzie w jednym ;) Tylko wygląd tego jest taki sobie.:)
Już 3 września.Czekamy.
A wy co o tym myślicie?

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Myrose

Kolejna ocena,tym razem ocenimy modelkę Myrose !
W jej stylizacji prawie wszystko mi się podoba,po za jedną rzeczą....

Wszystko jest świetne,oprócz fryzury,która moim zdaniem nie pasuję do tego typu ubioru :) A cała stylizacja jest cudowna,bardzo mi się podoba.

Moim zdaniem,mogłoby wyglądać to tak:
Ps.Zapomniałam dodać pieska,ale bez pieska też super wygląda :)


Co myślicie o tej stylizacji?

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Ocena Emmaa

Witam dzisiaj ocenię stylizację modelki emmaa :)
Jak tylko spojrzałam na tą stylizację rzuciła mi się w oczy różowa torba,która kompletnie tam nie pasuję,była  by w porządku gdyby była niebieska :)

Fryzura bardzo dobrze pasuję do bluzki,makijaż pasuję do stylizacji. Jedyne co bym zmieniła to bym zdjęła torbę,lub założyła inną :) 

Plusy-
-dobrze dobrana fryzura
-bluzka i spodnie razem wyglądają okej.

Minusy
-torba

Zgadzacie się ze mną?

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Magazyn Geltrudy

To już 10 numer magazynu Geltrudy Welcome to the hotel ! :) Widziałyście? Jeżeli nie to zobaczcie..Do kupienia w Scoop za jedyne 10 gm a w nim aż 32 strony.Polecam

Ps. A widziałyście reklamę naszego bloga w magazynie? :p

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Paula005 - stylizacja

Paula005

Paula ma dużo fajnych rzeczy w swojej garderobie <33 Między innymi fajny odcień warkoczyków :)
Fajne spodenki szkoda, ze nie masz ich w kolorze który byłby podobny do tego co ma kamizelka ;> Ale to nic.

Ja tak to widzę. A Wy co o tym myślicie?


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Paula005

Nudzi mi się. Więc dodaję kolejną ocenę.
Paula005

Nie wiem, może ja jestem dziwna, ale mało co w tej stylizacji do siebie pasuje, a jednak mi się podoba. No może wyrzuciłabym rajstopy, a do takiego "rockowego" looku, przydałaby się mniej dziecinna fryzura. Zastanawiam się, czy dwie bransoletki to nie przesada. Zaraz wbijam do Twojej garderoby i obczajam co by tutaj zmienić :*:)

Plusy:
- lubie te spodenki ^.^
- Bluzka i kurtka fajnie ze sobą wyglądają
- te trampki i "skarpety" również dobrze się komponują

Minusy:
- włosy nie pasują do tej stylki.
- rajstopy
- jedna bransoletka za dużo

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Olokret 27.08

Ha! Kolejna stylizacja Olokret.

Czy ta stylizacja potrzebuje komentarza? :) TAK. Jedynie takiego, że znowu jestem zakochana! Uwielbiam poczucie stylu naszej kochanej Oli. W dodatku ma cudowną garderobę <3 kocham, kocham :) 3 kolory: beżowy, zielony i brązowy idealnie do siebie pasują. Są naturalne :)

Pewnie się zastanawiacie, dlaczego akurat jej stylizację dodaję na bloga. Jest przecież dużo ładnie ubranych modelek. No cóż. To jest fakt, jest wiele ładnie ubranych modelek. Ale nie każda zawsze wygląda fajnie. A Oli się udaje <33 I to nie jest tak, że wypaczyłam 3 stylizacje i od razu mówię, ZAWSZE się fajnie ubiera. Znam dłuuugo i kiedy na nią nie spojrzę wygląda odjazdowo ;))

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Darii

Kolejna modelka.
(Idę dzisiaj jak przecinak, chcę wam wynagrodzić wczorajszy brak wpisów)

Darii

Patrzę i mi się podoba. Ładna delikatna stylizacja wakacyjna :) To jest idealne pokazanie tego, że nie trzeba się ubierać w unikaty, żeby wyglądać ładnie. Fryzura idealnie pasuje. Dodatki i buty w jednakowym kolorze - dobrze to wygląda, do tego biała bluzka i jest stylizacja idealna.

W tym przypadku nie ma co zmieniać. Jest dobrze tak jak jest ^.^

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Smile45

Kolejna osoba. Teraz Smile45








Wygląda kwitnąco. Fajna sukienka. Ładny kwiatek. Make-up delikatny. Generalnie mówiąc jest fajnie. Buty chyba powinny być trochę delikatniejsze, bynajmniej na pewno w innym kolorze. Podobają mi się te włosy. Także jedyne co bym zmieniła to buty.

Plusy:
- wszystko

Minusy:
- buty, ale to nie jest duży minus <3

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Malyn - stylizacja


Jak to widzi Sus:

Ja osobiście uwielbiam dodatki do strojów. W tym dodałam wisiorek, bransoletkę i torebkę, zmieniłam też fryzurę. Zakochałam się w tej sukience. Moim zdaniem wygląda super! :)


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Malyn

Hejka. Czas na kolejny post. Standardowo ocena. Mamy bardzo dłuugą listę Patrzcie po lewo pod "archiwum". Także będziemy leciały wg. tej listy.

Teraz Malyn





Jej sukienka jest bez wątpienia piękna. Bardzo mi się podoba, buty ma do niej dobrze dopasowane. Brakuje mi tutaj dodatków. Zastanawiam się też czy nie fajnie byłoby zmienić trochę fryzurę. :)

Plusy:
- ładna sukienka, która pasuje do butów
- ładny make-up

Minusy:
- brak dodatków

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Olokret 26.08

Hejka :) Wcale nie żartowałam kiedy mówiłam, że zrobię sekcję z moimi ulubionymi stylizacjami Olokret. Dzisiaj na sportowo. Znowu mi się wszystko podoba ;)

Złote dodatki: łańcuszek, bransoletka i ćwieki w butach są super, spodnie - rurki - uwielbiam <3 Marynarka i krótka fryzura idealnie pasują do tego sportowego looku ;)

Duuże TAK dla tej stylizacji ;)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Blue - stylizacja

Jak to widzi Sus:

Stylizacja Blue potrzebuje natychmiastowej wymiany spodni i odrzucenia chustki.


Niepasujące spodnie i chustka zostały odrzucone. Zmieniłam spodnie na krótkie (mamy lato!), dodałam bransoletkę i torebkę. Moim zdaniem od razu lepiej ;)

Jak to widzi Missy:
Tak jak sus nie podoba mi się w stylizacja chustka,więc od razu ją zdejmę!


Więc zmieniłam fryzurę,dałam torebkę która dopełnia stylizację.Zmieniłam także spodnie po w ogóle nie pasowały do ubioru.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Blue

Czas na blue.

Chyba będę troche krytyczna, ale na pierwszy rzut oka widać co nie pasuje. Spodnie i chustka out. Buty masz ładne, nie powiem, bo mi się podobają, fajny kolor w dodatku unikatowe <33. Fryzura też jest fajna. Makijaż pasuje. Szkoda, że nie masz żadnych dodatków oprócz paska, który jest fajnyy! :)

Minusy:
- spodnie
- chustka
- brak dodatków

Plusy:
-buty i bluzka pasują do siebie
- ładny pasek
- make up i fryzura są spoko

Według Missy- Zgadzam się z Susannach tylko nie podoba mi się fryzura :D

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Sus idzie na impreze

Idę dzisiaj na roczek do mojej chrześnicy Alicji. Chcę wam pokazać co zamierzam siebie założyć.

Biała koronkowa sukienka:


Dodatki: kolczyki i łańcuszek z przywieszką - fioletowe kuleczki, do tego obowiązkowo fioletowy lakier do paznocki (nie polecam lakieru z avona, trzeba dużo go nakładać - ze 3 warstwy, w dodatku długo schnie.. ale darowanemu koniowi w zęby się nie zagląda) ;)


Dopełnieniem są buty. Klasyczne czarne, na 10 cm obcasie. Z kwiatkiem. ;-) Moim zdaniem są super. Mogę też dodać, że bardzo wygodne, pomimo wysokiego obcasa. No i dużym plusem jest to, że jest się o dokładnie 12,5 cm wyższym (platforma 2,5 cm)


Co myślicie o takim stroju? :-)


P.S

do tego brzdąca dzisiaj idę:


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Amy..x3

Kolejna ocena ;)
Oceniamy Amy..x3


Missypaula: 

Na pierwszy rzut stylizacja wygląda super,ale po przyjrzeniu Można stwierdzić,że jednak coś tutaj nie pasuje.Buty nie bardzo pasują do stylizacji,Na włosach widać kokardkę,która psuję cały efekt,żeby była jaśniejsza wyglądałoby to o wiele lepiej ;) Fryzura mogła by być troszkę jaśniejsza :)

Plusy:
-Bluzka i torba są świetnie dopasowane
-Make-up świetnie pasuję do stylizacji
Minusy:
-Za ciemna fryzura.
-Źle dobrane buty

Susannach:

Stylizacja jest super. Uważam, że wszystko jest dobrze dopasowane. Jesteś ubrana na sportowo, a duża torba idealnie do tego pasuje. Jedyne co bym zmieniła to ściągnełabym opaskę :)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Konkurs z nagrodą!

Heej!:) To nasz pierwszy konkurs na blogu.:) Więc tak:Za zadanie będziecie miały zrobić projekt na temat do szkoły! Będziecie musiały same zaprojektować na gsm ubranie( w projektantce ),które założyłybyście na Gosupermodel!:)

Czas macie do wtorku do godziny 15.Później zgłoszenia nie będą przyjmowane

Nagroda to:
1 miejsce- Unikat z Luxx 
2 miejsce- Ciuszek z Funki
3 miejsce- Ciuszek z Zippera

Możecie zgłaszam się tutaj na blogu w komentarzach,lub w wątku na gosupermodel!

Życzymy powodzenia!
Missypaulaa i Susannach ! :)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Olokret

Hej ;) Olokret nie prosiła mnie, o żadną stylizację, ocenę czy cokolwiek. (Chyba) ale poprostu jak na nią patrzę to nie mogę się powstrzymać. Chyba zrobię nawet osobną rubrykę "Stylizacje Olokret". Uwielbiam to jak zawsze dobiera ciuchy. Obecnie wygląda tak:

Ona nie musi mieć na sobie ciuchów z obecnych kolekcji a i tak zawsze wygląda ładnie i modnie :) A Wy co o niej myślicie? :) Ja jestem zachwycona :)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Applead - stylizacja

Hej ho! :)

Jak to widzi Sus:

Applead ma fajną stylizację jednak skromną, dodałam bransoletkę i torebkę. Uwielbiam takie dodatki. Dodają uroku. Zmieniłam też buty ;)

Jak to widzi Missy:
Make-up zostawiłam taki jaki był,bo dobrze został dopasowany do stylizacji,jedyne co mi się nie podobała to źle dopasowane buty i brak dodatków.Jednak to też zmieniłam,dodałam torebkę :)


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Applead

No i kolejna ocena :)
Ocenimy stylizację Applead.


W tej stylizacji jedyne co mi się nie podoba to źle dobrane buty,reszta jest bardzo dobrze dobrana do siebie.Podoba mi się dobrany do stylizacji make-up.Fryzura również jest w porządku.Można by było dodać jakieś dodatki.
Plusy:
-Dobrze dopasowane make-up i fryzura

Minusy:
-Źle dobrane buty







  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Nowy wygląd bloga!

Hej! Właśnie zmieniłyśmy wygląd naszego bloga! Mam nadzieję, że ten wygląd będzie się Wam podobał ;) Piszcie w komentarzach czy wam się podoba ;*:)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Kolekcja Szkolna

Postanowiłam zmieszać trochę ciuchy z kolekcji szkolnej. Wyszedł nam elegancki miks ;) Mi się podoba, a Wam? :)







 Kliknij żeby powiększyć



~ Susannach

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS